در دو بخش ابتدایی این دوره آموزشی در رابطه با CRM صحبت کردیم و CRM مورد انتظار را تحلیل و پایه گذاری کردیم.

تحلیل CRM و تهیه نقشه ابتدایی مسیر کار را روشنتر کرد و در این بخش از آموزش سراغ پیاده سازی پایگاه داده پروژه رفته ایم.

در بخش سوم آموزش پیاده سازی CRM یک پایگاه داده نسبتا کامل از کل سیستم را رونمایی میکنیم. این پایگاه داده در هر بخش از آموزش که مربوط به یک حوزه کاری خواهد بود ، مثلا مشتریان ، یا محصولات ، سرویس ها ، ایونت ها و … به صورت مفصل درباره آن بحث و کاملتر می شود.

پایگاه داده پروژه و دوری آن از هر گونه آنومالی به بالا رفتن کارایی این سیستم مدیریت ارتباط با مشتری کمک بسزایی میکند.

سرفصل بخش سوم آموزش :

  • ایجاد پایگاه داده و پیاده سازی جداول مربوط به کسب و کار و شعب
  • طراحی و کار روی جداول مربوط به مشتریان
  • کار روی جداول مربوط به پرسنل و محصولات
  • پیاده سازی جداول مربوط به سرویس ها و سرویس دهی
  • کار روی جداول مربوط به فروش و رایدادها
  • طراحی و کار روی دیاگرام پایگاه داده و برقرار ارتباطات بین جداول
  • پیاده سازی job مربوط به ایجاد بک آپ
  • ایحاد کاربر تحت شبکه و تنظیمات شبکه پایگاه داده

امیدوارم از مشاهده این دوره کاملا کاربردی، لذت برده و در ادامه با نظرات خود ما را همراهی کنید.

بخش های قبلی آموزش :

بخش اول دوره آموزش #C در قالب سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

بخش دوم دوره آموزش #C در قالب سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

همچنین می توانید از طریق گروه تلگرامی تشکیل شده از آخرین قسمت های منتشر شده مطلع شده و سوالات خود را مطرح کنید. برای عضویت در گروه اینجا کلیک کنید.